Och alla pratar svenska



Hej! Jag är för närvarande in a state of stress! Anledningen till varför att jag känner såhär är väldigt oklar. Jag ska hämta ut min sista lön på Muffinskis och sedan hämta Anna (WOHOHOHOHO :D) senare ikväll men annars finns det ingen akut anledning till stress. Jag håller kanske på att bli galen.
Något som är trist är att jag har ont i halsen, BIG TIME, kan inte svälja typ. Men annars har jag inga direkta sjuksymptom (ta i trä), är inte snorig eller hostig eller febrig. Mycket underligt. beror väl på att jag äntligen slutat jobbet och nu har tid att bli sjuk, är det inte alltid så? Tycker att det är en dålig sysselsättning. Jag har andra ROLIGA saker planerade för oss kroppen så kan vi inte försöka hålla oss friska ett tag till?
Idag kommer som sagt Annabanana! Så himlans KUL! På fredag kommer min kära syster med entourage och nästa onsdag min kära Mam&pap + mormor, toppen!

Nu ska jag away away så det inte blir stressigt (på riktigt). Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

SNART KOMMER JAG :D:D

2012-03-14 @ 14:42:50
URL: http://nowherelefttorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0