SOHO

ALOHA! 

Idag gick jag vilse i SOHO. Jag vandrade runt Carnaby Street och visste helt plötsligt inte var jag hade hamnat och vet ni vad? Då kände jag att jag verkligen ÄLSKAR London. Här kan jag gå vilse, upptäcka nya ställen och ha mig ett äventyr, allt jag behöver göra är att hoppa på underbanan gå av varsom och se vad som finns där, det kan bara inte gå fel!

Så, i min totala förvirring går jag in på Joe & Juice och upptäcker DA DA DAM: Wi-fi… SKYPE! Och därefter spenderade jag och älskade Anna någon timme & en halv med intensivt prat där allt ifrån ”Hoppas hästen dör i slutet” till ”vart min juice tog vägen” diskuterades.

Blev så himlans glad när jag sedan kom hem och ropade mitt vanliga ”Hallå?” och faktiskt fick svar! Det har aldrig hänt förut! Älskade Sara var hemma och nu ska jag överraska dem med pannkakor och tisdagsdrink och sedan ska vi på bio (återkoppling till konstig mening förut: vi ska kanske se war horse, hm hm?).

Trots min långa frånvaro här har tiden inte gått händelselös förbi kan jag lova! Lite bilder på det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0