No Time No Time!

Det är morgon på Needy och jag har vaknat av och till hela förmiddagen (ja, jag börjar 12) och mitt i en av mina uppvaknanden fick jag ganska dåligt samvete över att jag nästan aldrig skriver här. Bloggen startade jag ju för att ni skulle veta lite av det jag gör här men även för att jag själv skulle ha lite hjälp att minnas själv om några år när jag är sisådär gammal och nostalgisk som sig bör på ålderns höst. Så! Jag försöker att lova bättring och jag har ungefär en månad på mig att hålla det löftet för hemresedatumet är nu bokat (eller ja, jag bokade det för några veckor sedan, haha), iallafall, sen kväll 28 mars kan ni åter igen springa på mig i kära Norrköping.


Nu till dåtid då, eller vad säger ni!


En fruktansvärt trevlig tisdag för alltför många veckor sedan var Sara och jag ensamma hemma och båda var lediga så vi bestämde att den dagen skulle bli toppen. Toppen blev den. 2 museum, 3 barer, ett nytt yrke (detektiver - vi gick på Sherlock Holmes-museet), blåbärs-soppe-lunch på Madsen, skaldjurskväll (Mm-mums), biobesök och sedan lite skaldjurskväll till med resterna vi hade.





Fredag på Kew Gardens:





Här om tisdagen hände en spännande sak! Miriam, som är min arbetskamrat på Muffinskis, kom in en sen kväll och hade ett superbra förslag: Pancake-race på Brick lane! Det gick till så att man (i ett lag om 4 personer) sprang lite stafett med en stekpanna med pannkaka i och slängde den vid utvalda platser. Vi kom helt klart absolut helt sist. MEN det var riktigt riktigt kul! Och det var pancake-race med utklädning...







Så, då ses vi snart då!

Kommentarer
Postat av: Lena

Äntligen. vad kul att du skriver lite.

Kram

2012-02-24 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0