Oxford Circus

HEJ!
Star just nu och hyperskriver pa ett apple store vid oxford circus! Det ar galet varmt har, som att vara utomlands sager vi hela tiden och kommer pa att det ar vi ju faktiskt.
An sa lange bor vi i en ganska liten lagenhet i willesden green, anna och jag har sovit skavfotters nu i tva natter, haha! Flyttar in i riktiga lagenheten pa mandag, langtar sa mycket! Vi har inget internet eller ja.. nagot i lagenheten sa vi haller oss ute sa mycket som mojligt! Ska forsoka fa upp lite bilder (det har jag manga) snart men jag tankte bara saga att allt ar bra och att jag trivs mycket bra har! Imorgon borjar jobbet! Wish me luck :D

Kommentarer
Postat av: Farbror Chips

ÅHÅHÅÅÅÅÅÅ <3 Saknar er som tusan redan! Och om ni inte har nåt internet så förklarar ju det varför mitt Viber-sms vägrar levereras!

2011-09-28 @ 22:13:50
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0