LEAVING HOME

Så, nu var det dags då! Väskorna är packade (som vanligt balanserandes på viktgränsen) och det som återstår nu är i princip att sova och vakna upp till resdagen med stort L. Nervous but excited at the same time... http://www.youtube.com/watch?v=sP4NMoJcFd4

Jag måste VERKLIGEN skynda i säng för annars kommer jag supersomna på planet precis som förra gången och då är man inte världens bästa resesällskap. Men först vill jag bara säga att jag kommer sakna ALLA jättemycket, oj fällde en tår bara av att skriva det. Ska iallfall försöka hålla er uppdaterade här om vad jag har för mig and so and so.



Och det var min fina frände Sara som skrivit inlägget nedan :)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0