Twenty forever

Nu har det gått några dagar sedan sist! Har någon rolig historia på lur åt er, vi börjar med att gå tillbaka i tiden - tisdag. Jag skrev ju att vi skulle fira en av Saras vänner så vi gick till en klubb här i London som heter The Roxy, en underground klubb som spelar mycket elektropop-ish musik (något för er e-sara & ellie!). Vi hade det trevligt och dansade och umgicks men vi blev lite fundersamma över en kamera som filmade inne på klubben. Lite senare träffade vi några trevliga grabbar som vi stod och pratade med utanför klubben och de berättar för oss vad kamera-grejen handlade om. Jo, Frankie Cocozza från årets X-factor var där och de filmade honom för ett "he likes to party-klipp" och sure enough, när vi står där kommer denne Frankie ut följd av filmkameran, ett entourage och paparazzis som följer efter honom gatan ned. Haha, vi fick PANIK, vi vill inte vara med på x-factor!

Onsdag, torsdag, fredag var det jobb och ja, vad kan man säga? Det händer inte jättemycket (förutom en sak som jag ska lämna som en liten cliff hanger här för att den inte riktigt är "klar" än, haha, ni får se!). Vi gick ut på vårt favoritställe O'Neills på fredagkvällen efter mycket "Ska vi? Ska vi inte? Ska vi?" och det vart ännu en lyckad kväll.
I lördags var vi i Camden! har lite bilder därifrån...



På sista bilden hade vi förvillat oss in i en labyrint-marknad och lyckats tappa bort Petra. ÅH!

Söndagen var spännande! Jag hade öppningen för första gången helt själv och det gick bra! Hurra! Jobbade till halv 6 och vandrade sedan runt lite i Covent Garden - Strand området. Som en proper engelsk gick jag sedan och ensam-åt på en restaurang med min bok, haha! (Dock Annas restaurang, men det räknas!) Efter det blev det bio, Crazy Stupid Love och vi skrattade och grät och ville typ dö av skam hela tiden, men den var bra! Vi hade ingen lust att gå hem efter bion så jag, Sara och Anna gick till O'Neills IGEN! Och för andra gången den veckan blev det nattmat på en kinesisk restaurang i närheten, det är så gott!

Idag var dagen för mitt NI-nummer-möte så anna hängde med mig till Camden där jag fick vänta i EN OCH EN HALV TIMME, haha! Vad fan! Det skulle ta tio minuter typ. Men men, jag får väl skylla mig själv eftersom jag strulade till det så dant! Anna och jag bestämde oss sedan för att åka till Kings Cross och perrong 9 och tre kvart... MEN vi kom inte ända fram, bara hit:


Nu sitter vi i köket, Anna ritar mönster (som hon säger) på en lapp och nu ska jag försöka roa henne på något sätt! Kanske lite kvällsmat!

God Kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad coolt o se riktiga paparazzi :D hihi.



Idag är det bara 16 dagar tills vi kommer o hälsar på det ska bli såå roligt du måste visa alla ställen! Ps jag vill oxå till camden! Har du shoppat mkt?

2011-10-26 @ 10:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0