Strotsdo

Måste ju berätta om mitt försök att få ett NI-nummer! Det är galet. NI-nummer behöver man ha för att få arbeta i Storbrittanien och eftersom jag redan gör det så är det ju naturligt att jag ansöker om ett, well.. Första gången jag ringde deras kontor var jag inte särskilt förberedd och av någon anledning fick jag typ hjärnblödning mitt under samtalet och när hon frågade mig när jag är född säger jag 8 OKTOBER! Ööh. Kommer dock på det ganska snabbt och försöker rätta till mitt lilla misstag och möts av tvivel från andra änden, haha. Just då hade de inga tider att erbjuda mig (för NI-nummer-intervju-thingy) så hon ber mig att ringa upp senare samma dag. På min lunchrast ringer jag upp och är även då helt sämst! Hade adressen uppskriven på telefonen jag ringde ifrån och så det blev lite krångligt att få fram den men tillslut fick jag iallafall tid för intervju. I måndags kom ett brev adresserat till mig från deras kontor, eller ja, jag tror att det var adresserat till mig för såhär stod det:



HAHAHAHAHA!

Ikväll har jag, Anna och Annas grabb haft "poker-night" fast bytt ut poker mot plump (jag vann!) och cigarrer mot pizza och muffins. Sedan har jag även fått världens bästa samtal från världens bästa familj :) Saknar er tokiga!

Imorgon ska vi till stammispuben (som vi varit på typ två gånger... Men den SKA bli stammispuben) och ja, ha pubkväll! Slutar lite tidigare imorgon för att det är söndag, börjar lite tidigare också men det försöker jag att inte tänka på.

Hos er är det 16 oktober nu! Det känns som att det kan bli en bra dag! Fast först, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena

God natt!!!!

2011-10-16 @ 00:51:34
Postat av: MOA

Haha strotsdo :D



vilka historier du kommer med.

hoppas du har haft en bra dag idag! Erik hälsar oxå! KRAM!!

2011-10-16 @ 20:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0