Pleasure grounds

GOD MORGON!

Anna och jag ställde klockan på tidigt (08.30), snoozade (08.45) och gick sedan upp (08.51) för att bege oss till den lokala parken! Det är så fint där! Kullar, minnesträdgårdar, ek-alléer. Vi grundade den nya träningsformen Jaga Ekorre - "Man måste vara spänstig för det här", kom på att man ska ha hund när man skaffar barn "så att den kan putta barnet i säkerhet", konstaterade att man borde gå till parken oftare "få igång tarmfunktionen igen", hittade fåglarnas fristad "vad gör hunden där?" och mycket mycket mer.

Nu ska jag göra mig iordning och vänta på anna som ska till banken, när hon kommer hem ska vi luncha och sedan åka till Westfield (northfield, eastfield, southfield?) - europas största shoppingcenter! Det behövs för jag har slängt mitt rogue från make up store i stengolvet och hör och häpna - make up store finns där! WOHO! Vi får se vad vi mer hittar på mer men ikväll ska vi iallafall fira en av Saras vänner som fyller år.



Kommentarer
Postat av: lena

vad grönt och fint det ser ut. Har inte hösten kommit till London?

kram

2011-10-19 @ 09:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0