Dagarna på dagarna

Hej där igen så snart inpå det förra inlägget (det här måste nästan börja bli tröttsamt för er). Eftersom jag varit lite dålig kan jag ju i stort försöka få ihop vad som hänt sedan senast.
Jag har träffat (och blivit rädd för) Oliver i O.C, ätit tre fruktostar på en dag, varit på Ikea själv och ätit barnportion köttbullar på rekordtid (ca 45sekunder, och då räknar jag med att jag bar brickan från kassan och till bordet längst bort vid fönstret), har spanat in Harrods för lite julkule-jakt, har stått milimeter från Marshall i How I Met Your Mother men upptäckte det inte förrän vi kollade igenom bilderna dagen efter, har sett en mus, en råtta, många hundar, en papegoja och två katter ränna omkring utomhus (Jag blir lika rädd varje gång. Skriker, hoppar upp på ett ben, armarna knäppta under hakan och flyktinstikten kickar i och jag flyr i valfri riktining)(papagojan var dock något nytt, det måste vara svårt att få hem den (om man nu vill det), den flög från gren till gren i vår park), har dansat till Moves Like Jagger (igen) på O'Neills (igen), har utarbetat filmplaner och sömnigt sagt saker som "Vad finns det mer för roligt grisar gör?" kl.22.58 den 7/11 (ligger en lapp i köket), har lekt björn och dött av tristess inne på sängklädes-avdelningen på Ikea (igen!), har bidragit till att laga 3-rätters middag och sedan ätit den - fram till 12 på natten, jag har trollat och köpt Twilight-boxen (haha!).

Det är dagarna på dagarna på dagarna i stort! Av någon anledning så kan jag inte ladda upp några bilder men jag antar att det är skäl nog att skriva snart igen!




Kommentarer
Postat av: Lena

Det är så roligt när du skriver. Vi här hemma vill veta allt. Kram

2011-11-08 @ 23:08:24
Postat av: Farbror Chips

Hahahahah :D Håll utkik i brevlådan förresten!

2011-11-09 @ 09:44:18
URL: http://sarasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0