Som lovat

Systra'mi
Mina älskade systrar med män kom och hälsade på i min nya stad! Det blev tre härliga dagar med museum, shopping, teater, sight-seeing, muffins och frieri!





Teneriffa
Jag försvann ju som sagt iväg till Kanarie-öarna för att överraska min mamma! Fick en och en halv timmes sömn (på grund av att jag planerade att dygna istället för att bara få typ 3-4 timmars sömn så jag stannade uppe och kollade film, duschade, umgicks innan jag ångrade mig (!) och istället valde sömn, typiskt) innan jag tog tåget till Gatwick och plan till ön. När jag kom fram var det SÅ VARMT! Jag och en tysk stod och försökte tyda lokalbuss-tabellen utan att lyckas så jag hoppade på en buss frågade "Los Christianos?" och sedan bar det iväg! Hamnade tryggt i Los Christanos men sedan gick något fel. Jag hoppade inte av där. Istället hamnade jag i grannstaden! Så jag började promenera...
...
...Och kom tillslut fram! Återförenades med min älskade mamma efter att (mot alla odds) hittat henne på stranden! I fyra härliga dagar spenderade pappa och jag dagarna på stranden och kvällarna med god mat och mamma-tid! När jag åkte hem gick planet sönder och vi blev försenade 2 och en halv timme (sittandes inne i planet, ughh) och det blev RIOT, alla var helt crazy, superjobbigt. Var hemma vid fem på morgonen, haha! Jag var så trött dagen därpå att allt vart sådär härligt superroligt och sedan somnade jag innan huvudet träffade kudden när jag äntligen kom hem från jobbet.



Idag
Dagens äventyr har varit att baka julkalendrar! Vi höll på i flera timmar men fick tillslut till DEN MEST FANTASTISKA julkalendern ever. Vi blev så övertrötta och satt tillslut och bara skrattade, bland annat åt mitt hjärnsläpp "Vad är raindeer för något? Jag vet att det är ett djur och så men... vad?" (detta någon timme efter att jag dekorerat min nejlike-apelsin med just en raindeer (ren!)). Bilder på det!




In other news!
1. Stammisbaren har nu officiellt blivit stammisbaren då vi numera spenderar i genomsnitt två kvällar i veckan där. (Det måste väl kvalificera den som stammisbar och inte bara bar?) 
2. Har ännu inte fått mitt Ni-nummer!

Nu ska jag presentera er för låten som ska ta Back For Good's plats, som är årets jul-låt, som från och med nu är min enda källa för inspiration (tema boy-band-dans och känsla), här är:

 

Love y'all!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att du kom och hälsade på mig. Bättre present kunde man inte få. Kram

2011-12-03 @ 23:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0