New Row

Hehehej!

Sitter och funderar på kvällsmat! Det är trevligt för jag har tid att göra det, ingen snabbmakaron idag inte! Hade morgonpasset (går upp 05.30 - inte kul) och då får man hela eftermiddagen på sig att göra saker (slutar 15.30 - mycket kul) så idag har jag luskat runt i Covent Garden och hittat lite fler små mysiga platser att ta mina systrar och systermän till (YAY!). Så för att knyta ihop de två meningarna - eftersom jag slutade tidigt kan jag ta tid på mig att laga mat ikväll eftersom jag inte måste skynda isäng av akut trötthet eller akut rädsla för trötthet.
Ingenting spännande händer på jobbet längre, inget i stil med Bear Grylls iallafall. Fransmannen råkade gå utan att betala i tisdags, det är typ det mest nervpirrande som hänt den här veckan. Istället ägnar jag mina dagar åt att finna saker att hänga i (håll i er) KLEPTO-GRANEN! Eftersom vi är fattiga men ändå vill ha julgran har vi bestämt oss för att spara penningarna på julpynt och skaffa det på ett mer ja, gratis sätt! Därför spanar jag gator upp och gator ner efter pynt att hänga i KLEPTO-GRANEN! Den kommer nog att bli toppen, ni skulle bli förvånade vad man kan hitta om man bara håller ögonen öppna. Idag såg jag tillexempel en kvinna tappa en bunt (! -kändes lite maffia) 20-pundsedlar (jag tog dom inte till KLEPTO-GRANEN obviously, det är inte vad KLEPTO-GRANEN handlar om), hon var så fokuserad på opera-kvinnan i Covent garden att hon inte märkte något så henne fick jag peta till och uppmärksamma på sin förlust.

Annars? Jag har fått brev!



TACK! :D

Nu ska Petra och jag kolla på Eclipse (BÄSTA KÖPET EVER), HEI-DO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0