Pynt




Det här är vad jag har gjort idag! Jag ställde klockan tidigt (8! På min lediga dag!) och åkte in till stan för att inhandla mina första julklappar och pynt till KLEPTO-GRANEN (ja, vi spär ut lite). Sedan gick jag runt hörnet och haffade en gran, så mysigt!

Var hemma resten av dagen för jag har tappat rösten, jätteskumt! Har varit lite krasslig men inte så jättefarligt men helt plötsligt var rösten helt borta. "To much karaoke" trodde han jag handlade granen av. Det känns lite som världens sämsta ursäkt någonsin också att säga (skriva/väsa/viska/gestikulera): "Kan inte träffas idag jag har eh... tappat rösten!".

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon är det jobb. G'natt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Så fint!!!!

2011-12-10 @ 01:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0