Cusack

Hej mina kära!
Idag har minst sagt varit en spännande dag. Spännande i den mening att det har varit GALET SPÄNNANDE FÖR ATT JOHN CUSACK KOM IN PÅ MUFFINSKIS! (http://www.imdb.com/name/nm0000131/) I-HÅ-HI-HA-HÅ-HE-ÅH! Han var klädd i en lång hobo-style vinterkappa och mössa med öron-muffar och vore det inte för att HAN VAR JOHN CUSACK så hade jag nog inte lagt märke till honom. Jag och min chef stod och fnissade av star-struckness bakom disken, haha!

Efter jobbet åkte jag hem till Malin för andra advent-mys! De hade bakat lussekatter, mums! Det är konstigt hur mycket viktigare det blir att hålla fast vid sånt som påminner en om Sverige (Haha, har varit här i 2 ½ månad...). Jag överkonsumerar svensk jul just nu. Glögg, julkalendrar, Sunes jul-julkalender, juldikter så fort jag tänder ett ljus, julfika vid varje tänkbart tillfälle, ja.

Och på tal om att sakna sådant som är svenskt...



MUMS! Gud prise svenska affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0